شرکت سامانه هوش تجاری مدیریت پایدار در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ با ۳ فضای تبلیغاتی بالغ بر ۲۵۰ متر شرکت خواهد نمود. این شرکت با ۲۱ سال سابقه در زمینه تولید سیستم های حضور و غیاب از محصولات جدید خود، سیستم های حضور و غیاب تشخیص چهره و نرم افزار حضور و غیاب تحت وب رونمایی خواهد کرد.

شرکت هوش تجاری پس از شرکت بسیار موفق در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۵، قصد دارد در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ که قرار است از ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۶ به مدت ۴ روز برگزار گردد شرکت نماید. این شرکت در غرفه اصلی خود در سالن میلاد به متراژ ۱۸۰ متر پذیرای ۳۵۰۰۰ مشتری خود از سراسر کشور خواهد بود.

اهداف اصلی این شرکت در این غرفه به شرح زیر است:

رونمایی از امکانات جدید نرم افزار تحت وب مدیریت منابع انسانی در زمینه حضور و غیاب و کنترل تردد:

نوآوری های این شرکت:

همچنین این شرکت با توجه به عقد قرارداد joint venture با مهمترین تولید کننده دستگاه تشخیص چهره جهان و انتقال تکنولوژی، موفق گردید برای اولین بار نسبت به تولید دستگاه تشخیص چهره تحت لایسنس در ایران اقدام نماید. در همین راستا این شرکت با هدف تامین نیاز همکاران و فعالان حوزه حضور و غیاب، غرفه به متراژ ۳۶ متر در سالن ۴۲ برپار خواهد کرد. در این غرفه شرکت سامانه هوش تجاری مدیریت پایدار نسبت به معرفی محصولات حضور و غیاب تشخیص چهره و تولید آن بصورت OEM برای فعالان حوزه حضور و غیاب را مد نظر خواهد داشت.
محصولات دستگاه حضور و غیاب رو اینجا ببنید.

این شرکت همچنان غرفه ای به متراژ ۳۲ متر در فضای باز نمایشگاه جهت معرفی محصولات خود خواهد داشت.

6 پاسخ