محصولات ساخت ایران عزیزمان

واقعیت مسئله این است که معمولا خرید محصولات و کالاهای وارداتی به ویژه برندهای مطرح به خرید کالاهای ایرانی ترجیح داده می‌شود. چون افراد می‌توانند بهترین کیفیت کالا را در میان محصولات خارجی پیدا کنند و آن را با قیمت مناسب بخرند. به ویژه آن که اگر نظر خیلی از خریداران کالاهای ایرانی را بپرسید می‌گویند از کیفیت محصولات راضی نبوده و دیگر حاضر نیستند با خرید محصولی ایران پول خود را دور بریزند. در نتیجه آن‌ها حتی حاضرند هزینه‌ی بیشتری بابت خرید کالاهای خارجی با همان کیفیت بکنند. با توجه به این که امروزه بازار حمایت از کالای ایرانی داغ داغ است، تلاش فروشنده‌های کالاهای ایرانی این است که ویژگی‌های خوب محصولات خود را افزایش داده و با تبلیغ آن مشتری‌ها و خریداران را بیشتر به سمت خرید کالای ایرانی جذب کنند. اما مسئله‌ای که همواره ذهن خریداران را درگیر کرده این است که آیا کالاهای ایرانی هم مانند کالاهای وارداتی کیفیت مطلوب و مورد نظر آن‌ها را دارند یا نه. مانند هر کالای دیگر، همیشه برای خریداران دستگاه حضور و غیاب این سوال مطرح است که آیا می‌توان به کیفیت دستگاه‌های اعتماد کرد یا نه.

نکته‌ای که خریداران علاوه بر کیفیت محصول باید برای خرید محصول در نظر داشته باشند این است که محصول را بر اساس نیاز و کاربرد آن در کشور خود بسنجند؛ محصولات بسیاری را می‌توان نام برد که در کشورهای مختلف بسته به کاربردهای مختلف، عملکرد مختلف داشته و در نتیجه حتی در صورت دارا بودن بهترین کیفیت، نمی‌توانند پاسخگوی نیاز مردمان آن کشور باشند. در نتیجه مهم است بدانیم که از آن محصول چه انتظاری داریم و با خرید آن قرار است چه نیازی از ما را برطرف کند. آیا قابلیت‌های این محصول با توجه به نیازها و خواسته‌های من در کشور ما کافی است یا نه.

یک کالای مفید و کارآمد ایرانی

در این راستا می‌خواهیم کالایی ایرانی به شما معرفی کنیم که هم به خوبی از پس جلب رضایت مشتری بر آمده و هم بر اساس نیاز ما ایرانی‌ها طراحی شده است. حتما نام دستگاه حضور و غیاب ایرانی را شنیده‌اید و یا خود از آن استفاده کرده‌اید. کاربرد این دستگاه ها در خارج از کشور تنها برای ثبت ساعت تردد بوده تا بر اساس آن به فرد مورد نظر حقوق پرداخت شود. اما قوانین در ایران کمی پیچیده‌تر است و در نتیجه نیاز به دستگاهی با توجه به نیاز به کاربرد ویژه‌ی آن بیشتر احساس می‌شود. مثلا ثبت مرخصی و ماموریت هنگاه تردد برای پرسنل مهم است و این امکان از طریق دستگاه ایرانی قابل انجام است. همچنین به پشتوانه این دستگاه در نرم افزار کلیه ایتم های وزارت کار از جمله اضافه کار اول وقت ، اضافه کار آخر وقت ، اضافه کار خارج وقت ، اضافه کار روز های تعطیل ، اضافه کار در ماموریت ، مرخصی ساعتی و روزانه ، مرخصی زایمان و استعلاجی ، فرجه ورود ، فرجه خروج ، انواع ماموریت شهری و ساعتی و ده ها ایتم دیگه پوشش داده می شود درصورتی که در سیستم های وارداتی امکان پوشش این موارد نیست زیرا در فرهنگ آنها این موارد در محاسبه حقوق و دستمزد افراد در نظر گرفته نمیشود.

دستگاه حضور و غیاب ایرانی

دستگاه حضور و غیاب ایرانی تمام زمان‌های مورد نیازتان را برای شما ثبت کرده و هیچ کدام از آن‌ها حتی ماموریت‌های خارج از شهر شما نادیده نمی‌ماند. خرید و استفاده از دستگاه حضور و غیاب ارزان هم به نفع کارمندان است و به آن‌ها این اطمینان را می‌دهد که تلاش‌هایشان نادیده گرفته نمی‌شود و هم به نفع کارفرما که می‌تواند تمام زمان‌های کارمندان خود را به شکل ثبت شده در اختیار داشته باشد و بر اساس آن حقوق و یا پاداش آن‌ها را در نظر بگیرد.

با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه حضور و غیاب به جرات می‌توان گفت هیچ یک از دستگاه حضور و غیاب وارداتی این امکانات را نداشته و نمی‌توانند چنین کاربردهای متنوعی برای کارمند و کارفرما فراهم کنند. قطعا دستگاه حضور و غیاب ایرانی بر اساس شرایط، ضوابط و قوانین شرکت‌های ایرانی ساخته شده که نمی‌توان آن‌ها را یا دستگاه حضور و غیاب وارداتی و خارجی پوشش داد. به عنوان مثال دستگاه حضور و غیاب ایرانی دارای کلیدهایی به زبان فارسی با عناوینی مانند مرخصی، ماموریت و… است که استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند. در صورتی که کلیدهای دستگاه حضور و غیاب خارجی تنها شامل کلید اعداد است و نمی‌تواند موارد بیشتری را پوشش دهد. مزیت دیگر دستگاه حضور و غیاب ایرانی نسبت به نوع خارجی آن این است که قیمت آن با توجه به شرایط اقتصادی کشور در نظر گرفته شده و خرید آن‌ها برای هم وطنان ایرانی ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. همچنین با خرید دستگاه حضور و غیاب ایرانی می‌توان از تولیدکنندگان ایرانی بیشتر حمایت کرد. در حالی که حتما می‌دانید که با خرید دستگاه حضور و غیاب خارجی مقدار زیادی از مبلغ آن صرف هزینه‌های حمل و نقل و گمرک و تعرفه‌های سرسام آور آن‌ها می‌شود که قیمت نهایی آن قطعا برای مشتری به صرفه نیست.

شرکت سامانه هوش تجاری مدیریت پایدار تولید کننده دستگاه های حضور و غیاب ایرانی

این شرکت با ۲۲ سال سابقه در زمینه‌ی تولید دستگاه حضور و غیاب کارتی، تشخیص چهره، تشخیص عنبیه، هم اکنون ۷۰ نماینده‌ی فروش و خدمات فعال در کشور را دارد. این شرکت سال‌هاست پاسخگوی بیش از ۳۴ هزار مشتری در سراسر کشور بوده و توانسته است با کیفیت بالای محصولات خود رضایت تمام مشتری‌ها را جلب کند. این شرکت کیفیت دستگاه حضور و غیاب ایرانی را نسبت به نوع خارجی آن تضمین کرده و پشتیبان شما در خرید این محصول خواهد بود. با توجه به اطلاعات داده شده در مورد ویژگی‌ها و مزیت‌های خرید می‌توانید همین حالا این محصول را امتحان کنید و در شرکت خود از آن استفاده کنید. همین حالا با یکی از نمایندگی‌های شرکت ما تماس بگیرید و این محصول را خریداری کنید.

4 پاسخ

  1. اگر همه از کالای ایرانی حمایت کنند و اطمینان داشته باشند که با داشتن کالای ایرانی، خدمات بهتری میتونند داشته باشند، مطمئناً همه به سمت شرکت هایی مثل شما که تولید کننده قدیمی هستید میان، ممنون از خدمات و محصولات خوبتون