سازمان‌ها باید برای حضور و غیاب کارمندان برنامه مشخص و دقیقی داشته‌باشند. ساعت ورود و خروج کارکنان در حقوق و دستمزد آن‌ها تأثیرگذار است. بنابراین، مدیران حق دارند که درباره حضور کارکنان حساس باشند. امروزه روش‌های حضور و غیاب در موفقیت سازمان نقش مهمی دارند. استفاده از سیستم‌های بیومتریک و نرم‌افزارها یک راه‌حل عالی برای افزایش بهره‌وری در سازمان‌های تجاری و دولتی است. در این مقاله بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید را معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از آن بهره‌وری نیروهای دورکار و حضوری سازمان را افزایش دهید. با ما همراه باشید.

عناوین مطلب

چرا استفاده از بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید مهم است؟

اهمال‌کاری کارکنان، آینده سازمان را تهدید می‌کند زیرا پرداخت دستمزد اضافی، هزینه اداره سازمان را افزایش می‌دهد. از طرفی تنبلی نیروها باعث افزایش ریسک در سازمان می‌شود. بهره‌مندی از مزایای بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید به مدیران کمک می‌کند تا حقوق کارمندان را به‌طور عادلانه پرداخت و از مرخصی‌های غیرضروری جلوگیری کنند.

سازمان‌ها باید برای حضور و غیاب کارمندان برنامه مشخص و دقیقی داشته‌باشند.
سازمان‌ها باید برای حضور و غیاب کارمندان برنامه مشخص و دقیقی داشته‌باشند.

در دنیای امروز روش‌های کار در سازمان‌ها متنوع شده‌اند. کارشناسان و مدیران منابع انسانی این موضوع را به‌خوبی درک می‌کنند که ردیابی نیروهای دورکار تا چه‌اندازه مهم و پرچالش است. گاهی اوقات محاسبه حقوق و دستمزد و مرخصی کارکنان غیرممکن می‌شود. بهترین روش برای حل این چالش، استفاده از یک نرم‌افزار حضور و غیاب حرفه‌ای است.

استفاده از نرم‌افزار اندرویدی علاوه‌بر ثبت دقیق حضور و غیاب، مزایای دیگری دارد که عبارت‌اند از:

منابع انسانی سازمان ارتقا می‌یابد

کارکنان هر سازمان ستون اصلی آن هستند. یکی از دلایلی که کسب‌وکار را به سمت موفقیت می‌برد این است که افراد دقیق و با راندمان بالا در آن فعالیت کنند. همچنین یک سازمان با کارکنان تنبل در رقابت با سایر کسب‌وکارها شکست می‌خورد. نرم‌افزار حضور و غیاب اندرویدی بهره‌وری کارکنان را افزایش می‌دهد بنابراین، احتمال موفقیت کسب‌وکار بیشتر می‌شود.

سیستم حضور و غیاب به کارکنان یادآوری می‌کند که وظایف خود را به‌درستی انجام دهند. همچنین یک نرم‌افزار خوب، بهره‌وری نیروهای دورکار را نیز افزایش می‌دهد.

استفاده از فناوری‌های مدرن مانند اپلیکیشن اندرویدی یک روش کارآمد برای حضور و غیاب کارکنان است. نرم‌افزار به کارشناسان منابع انسانی کمک می‌کند تا نظارت بر کارکنان را به‌طور متمرکز انجام دهند.

بیشتر بخوانید: مقایسه دستگاه حضور و غیاب + معرفی بهترین سیستم

نرم‌افزار حضور و غیاب اندرویدی بهره‌وری کارکنان را افزایش می‌دهد بنابراین، احتمال موفقیت کسب‌وکار بیشتر می‌شود.
نرم‌افزار حضور و غیاب اندرویدی بهره‌وری کارکنان را افزایش می‌دهد بنابراین، احتمال موفقیت کسب‌وکار بیشتر می‌شود.

مدیریت منابع انسانی آسان‌تر می‌شود

یکی از مهم‌ترین مزایای نرم‌افزار حضور و غیاب این است که مدیریت نیروها را آسان‌تر می‌کند. برای مثال، شما کارهایی مانند تأیید مرخصی یا محاسبه حقوق اضافه‌کاری را بدون اتلاف زمان انجام می‌دهید.

ردیابی کارکنان دقیق‌تر می‌شود

ردیابی کارکنانی که به مأموریت‌های کاری می‌روند، بسیار مهم است. بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید انجام این‌کار را از طریق GPS ممکن می‌سازد. به‌طوری‌که شما می‌توانید به‌عنوان مدیر سازمان، حضور کارکنان را به‌طور لحظه‌ای و دقیق رصد کنید.

اطلاعات قابل اعتمادی جمع‌آوری می‌شود

یک نرم‌افزار جامع، داده‌های حضور و غیاب را به‌طور دقیق ثبت می‌کند. بنابراین دستمزد ماهیانه کارکنان را با دقت بیشتری پرداخت می‌کنید. نرم‌افزار، هوشمند است و خطاهای انسانی را به‌طور کامل از بین می‌برد.

نرم‌افزار اندرویدی زمان حضور را به‌طور واقعی ثبت می‌کند، در نتیجه، تنبلی کارکنان به‌مقدار قابل‌توجهی کاهش می‌یابد. همچنین بهترین نرم افزار این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا ساعت کاری را به زمان‌های خاصی محدود کنید.

نرم‌افزار اندرویدی زمان حضور را به‌طور واقعی ثبت می‌کند
نرم‌افزار اندرویدی زمان حضور را به‌طور واقعی ثبت می‌کند

بهره‌وری کارکنان افزایش می‌یابد

یکی از عوامل تأثیرگذار در کاهش سود کسب‌وکار، بهره‌وری پایین کارمندان آن است. در نتیجه، یک کسب‌وکار با افزایش بهره‌وری و کاهش اهمال‌کاری کارکنان، احتمالا موفق خواهد شد.

بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید کارهای دستی را حذف می‌کند. همچنین ساعت کاری نیروهای دورکار را بدون اتلاف هزینه و زمان زیاد به اطلاع مدیر منابع انسانی می‌رساند. درنتیجه، کارکنان برای افزایش سطح درآمد، بهره‌وری خود را بهبود می‌دهند و این به‌نفع کسب‌وکار است.

فرهنگ سازمانی ارتقا می‌یابد

کسب‌وکارهای موفق به فرهنگ سازمانی اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. بنابراین کارمندان از کارکردن در این سازمان‌ها لذت می‌برند و برای افزایش بهره کاری خودشان تلاش می‌کنند. از طرفی تعامل کارکنان با یکدیگر بیشتر می‌شود و کار تیمی ارزش بالایی پیدا می‌کند. برای مثال، کارمندان به‌جای همکاری در تقلب، برای افزایش مهارت‌های یکدیگر همکاری می‌کنند.

یک نرم‌افزار هوشمند تمامی اطلاعات مربوط به دستمزد کارکنان را با نهایت دقت محاسبه می‌کند و به مدیر منابع انسانی گزارش می‌دهد. در نتیجه، اعتماد کارکنان نسبت‌به سازمان از بین نمی‌رود و علاوه‌بر ایجاد حس اعتماد کارکنان نسبت ‌به مدیران، انگیزه آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: حضور و غیاب با موبایل؛ بهترین اپ‌ها + مزایا و معایب

یک نرم‌افزار هوشمند تمامی اطلاعات مربوط به دستمزد کارکنان را با نهایت دقت محاسبه می‌کند و به مدیر منابع انسانی گزارش می‌دهد.
یک نرم‌افزار هوشمند تمامی اطلاعات مربوط به دستمزد کارکنان را با نهایت دقت محاسبه می‌کند و به مدیر منابع انسانی گزارش می‌دهد.

بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید باعث افزایش انعطاف‌پذیری مدیران می‌شود

اگر می‌خواهید به‌عنوان یک مدیر حرفه‌ای شناخته شوید، باید منعطف باشید. انعطاف‌پذیری بالا به شما کمک می‌کند تا با موضوعات و چالش‌های جدید سریع‌تر سازگار شوید.

افزایش نیروهای دورکار، باعث ایجاد دغدغه برای مدیران می‌شود. نرم افزار حضور و غیاب این مسئله را حل می‌کند. به‌عبارتی، شما بدون هیچ چالشی برای سازمان‌تان نیروی دورکار استخدام می‌کنید.

مدیریت هزینه‌ها راحت‌تر می‌شود

انجام کارها به‌صورت دستی، سازمان را آسیب‌پذیر می‌کند. زیرا انجام این کارها نیازمند استخدام نیروی کار بیشتر و پرداخت هزینه‌های بیشتر است. البته شاید فهم این موضوع در ظاهر سخت باشد. اما این موضوع ثابت شده است که استفاده از فناوری‌های به‌روز در مدیریت سازمان، هزینه‌های آن را در میان‌مدت و بلندمدت کاهش می‌دهد.

در نتیجه، مدیرانی که برای حضور و غیاب از سیستم نرم‌افزاری بهره می‌برند بودجه مالی سازمان را با چالش کمتری مواجه می‌کنند. برای مثال، مدیران برای کارهای انجام نشده به کارکنان دستمزدی نمی‌دهند و کمبود بودجه در سازمان کمتر مشاهده می‌شود.

دسترسی به گزارش‌ها آسان‌تر می‌شود

یکی از عواملی که برای تجزیه‌وتحلیل رشد کسب‌وکار محاسبه می‌شود، میزان حقوق کارکنان است. به‌همین دلیل باید این اطلاعات را با جزئیات دقیق‌تری به مدیران ارشد و مشاوران سازمان ارائه کنید.

سیستم‌های نرم‌افزاری این فرصت را به شما می‌دهند تا درباره حقوق و دستمزد، اضافه‌کاری و مرخصی‌های کارکنان گزارش‌های حرفه‌ای تهیه کنید و آن‌ها را در اختیار تیم منابع انسانی قرار دهید. نرم‌افزار این داده‌ها را بدون هیچ زحمتی و تنها با چند کلیک به شما گزارش می‌دهد.

اطلاعات با دستگاه حضور و غیاب ادغام می‌شوند

شما می‌توانید نرم‌افزار را با سیستم حضور و غیاب سازمان‌تان به‌راحتی ادغام کنید. به‌طوری‌که تمام اطلاعات نرم‌افزار به سیستم جامع ارسال شوند. مزیت ادغام دستگاه و نرم افزار حضور و غیاب این است که داده‌ها بدون انجام کارهای زمان‌بر به سیستم مدیریت منابع انسانی منتقل می‌شوند. در نتیجه، کارشناسان منابع انسانی برای انجام کارهای تکراری زمان را بیهوده تلف نمی‌کنند.

همچنین مدیریت ورود و خروج کارکنان به سازمان انعطاف‌پذیر می‌شود. زیرا کارکنان دورکار هنگام انجام کارهای حضوری به‌جای نرم‌افزار از دستگاه حضور و غیاب استفاده می‌کنند.

معرفی بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید

رهگیری حضور و غیاب کارکنان بخش مهمی از وظایف تیم منابع انسانی سازمان است. اطلاعات مربوط به ساعت ورود و خروج کارکنان در برنامه‌ریزی برای استراتژی منابع انسانی، نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

بهترین اپلیکیشن حضور و غیاب به شما کمک می‌کند تا از داده‌های ذخیره‌شده در مدیریت منابع انسانی بهره‌مند شوید. زیرا غیبت‌های کارکنان را بدون تقلب ثبت می‌کند و محاسبات مربوط به کسر حقوق را بادقت انجام می‌دهد.

در انتخاب بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید عوامل زیادی تأثیرگذار هستند. پیشنهاد می‌کنیم یک نرم‌افزار را متناسب با سبک مدیریتی خودتان و نوع گزارش‌های نرم‌افزار انتخاب کنید. ممکن است استفاده از چند نرم‌افزار اطلاعات شما را نابود کند. بهترین نرم‌افزارهایی که برای ثبت حضور و غیاب کاربرد دارند، عبارت‌اند از:

نرم‌افزار Actiplans به‌عنوان بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید

این اپلیکیشن برای ثبت ساعت فعالیت نیروهای دورکار یا فریلنسر به‌کار می‌رود. مهم‌ترین ویژگی این نرم‌افزار کاربرپسند بودن آن است.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید مرخصی کارکنان دورکار را به‌سادگی تأیید یا رد کنید. همچنین برای نیروهای سازمان برنامه کاری ایجاد کنید و سپس آن‌ها را تغییر دهید.

همچنین می‌توانید در نرم‌افزار، مرخصی‌های پیشنهادی یا وظایف شغلی تعریف کنید تا نرم‌افزار این تغییرات را از طریق ارسال ایمیل به‌اطلاع کارکنان برساند.

اپلیکیشن actiplans یک برنامه تحت وب است که از طریق سرورهای ابری کار می‌کند. بنابراین شما و کارمندان‌تان می‌توانید با یک مرورگر ساده آن را اجرا کنید. علاوه‌بر محیط تحت وب، به یک نرم‌افزار اندرویدی و IOS دسترسی پیدا می‌کنید که درباره نحوه کار نیروها گزارش‌های حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

استفاده از این نرم‌افزار بسیار راحت است و زمان شما، کارکنان و مدیران سازمان را تلف نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: انواع دستگاه حضور و غیاب؛ برای انتخاب و خرید آگاهانه

اپلیکیشن actiplans یک برنامه تحت وب است که از طریق سرورهای ابری کار می‌کند.
اپلیکیشن actiplans یک برنامه تحت وب است که از طریق سرورهای ابری کار می‌کند.

نرم‌افزار Clock Punch

این اپلیکیشن اندرویدی، وظیفه ثبت ساعت‌های کاری نیروها را انجام می‌دهد. این برنامه فرایند شروع و توقف کار را با کمک یک ویجت حرفه‌ای ثبت می‌کند. به‌طوری‌که میزان فعالیت روزانه هر کارمند در صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود.

با استفاده از نسخه رایگان این نرم‌افزار می‌توانید به اطلاعات ۵ روز گذشته دسترسی پیدا کنید. اما نسخه پیشرفته و پولی این نرم‌افزار علاوه‌بر حفظ داده‌ها برای همیشه، روزهای استراحت و تعطیلات را نیز محاسبه می‌کند.

با استفاده از نسخه رایگان این نرم‌افزار می‌توانید به اطلاعات 5 روز گذشته دسترسی پیدا کنید.
با استفاده از نسخه رایگان این نرم‌افزار می‌توانید به اطلاعات ۵ روز گذشته دسترسی پیدا کنید.

نرم‌افزار WiFi Attendance

این نرم‌افزار با اتصال Wi-Fi کار می‌کند. به‌نحوی‌که به دستگاه وای‌فای سازمان وصل می‌شود و با دورشدن کارمند از محدوده کاری، غیبت فرد را ثبت می‌کند. مزیت این اپلیکیشن این است که برای حضور و غیاب کارکنان در داخل سازمان کاربرد دارد.

این سیستم علاوه‌بر ردیابی کارکنان در داخل سازمان، دارای امکانات منحصربه‌فرد برای تیم منابع انسانی است. همچنین برنامه تحت وب این اپلیکیشن، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مدیران ارشد قرار می‌دهد.

مزیت این اپلیکیشن این است که برای حضور و غیاب کارکنان در داخل سازمان کاربرد دارد.
مزیت این اپلیکیشن این است که برای حضور و غیاب کارکنان در داخل سازمان کاربرد دارد.

نرم‌افزار Calamari در لیست بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید

این نرم‌افزار یک راه‌حل جامع برای مدیریت منابع انسانی سازمان است. عملکرد این برنامه مبتنی‌بر فناوری iBeacon است که از طریق اسکن کد QR، ساعت ورود و خروج کارکنان را ثبت می‌کند. البته امکان تقلب در این نرم‌افزار صفر است.

ویژگی مهم Calamari این است که با نرم‌افزارهای دیگر ادغام می‌شود و ساعت ورود و خروج کارکنان را برای تحلیل با سیستم‌های دیگر به‌راحتی به اشتراک می‌گذارد.

نسخه موبایل این نرم‌افزار این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از طریق GPS به موقعیت مکانی کارکنان دسترسی پیدا کنید. همچنین در نسخه تحت وب، ورود کارمند به سیستم را به‌عنوان شروع کار و خارج‌شدن از آن را به‌عنوان پایان کار ثبت می‌کند.

نرم‌افزار Deputy

این نرم‌افزار در سازمان‌هایی که زمان شروع و پایان فعالیت کارکنان را به‌عنوان حضور آن‌ها درنظر می‌گیرند، کاربرد دارد.

نرم‌افزار Deputy در سیستم‌های اندرویدی و ios نصب می‌شود که از طریق ارسال عکس توسط کارکنان، حضور و غیاب را انجام می‌دهد. همچنین این نرم‌افزار از ورود افراد دیگر به سیستم جلوگیری می‌کند و میزان تقلب در حضور و غیاب را کاهش می‌دهد.

نرم‌افزار VeriClock در لیست بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید

این برنامه، حضور و غیاب کارکنان را به‌طور دقیق ثبت می‌کند و این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به داده‌های ورود و خروج کارکنان به سیستم، دسترسی داشته‌باشید.

کارمندان می‌توانند با استفاده از موبایل هوشمند یا مرورگر وب از این نرم‌افزار استفاده کنند. نصب آن در کامپیوتر سازمان یا موبایل شخصی کارکنان، سوابق دقیق درباره فعالیت هر فرد را ثبت می‌کند. همچنین خطای محاسبه حقوق را کاهش می‌دهد و گزارش‌های حقوق و دستمزد را به‌طور دقیق به شما ارائه می‌کند.

کارمندان می‌توانند با استفاده از موبایل هوشمند یا مرورگر وب از این نرم‌افزار استفاده کنند.
کارمندان می‌توانند با استفاده از موبایل هوشمند یا مرورگر وب از این نرم‌افزار استفاده کنند.

نرم‌افزار Buddy Punch

این نرم‌افزار، حضور کارکنان را ردیابی می‌کند. کارمندان می‌توانند به‌صورت آنلاین به آن متصل شوند و حضور خودشان را ثبت کنند. فرایند حضور و غیاب این نرم‌افزار از طریق تشخیص چهره، اسکن کد QR و شناسایی آدرس IP که مختص هر فرد است، انجام می‌شود.

ویژگی منحصربه‌فرد Buddy punch این است که استراحت هر فرد را تشخیص می‌دهد و از مدت‌زمان فعالیت او کسر می‌کند. بنابراین کارکنان برای زمان استراحت‌شان از سازمان پولی دریافت نمی‌کنند. البته شما می‌توانید در این نرم‌افزار زمان مشخصی را به‌عنوان استراحت تعریف کنید تا کارکنان علاوه‌بر کار مؤثر، استراحت مفیدی نیز داشته‌باشند و حقوق کاری آن‌ها رعایت شود.

این نرم‌افزار موقعیت مکانی کارکنان را ردیابی و محل حضور آن‌ها در سازمان یا مکان خاصی را در قالب یک گزارش جمع‌آوری می‌کند.

نرم‌افزار Insightful در لیست بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا فعالیت‌های کارکنان را ردیابی کنید. در نرم‌افزار Insightful، ساعت ورود و خروج کارکنان را به‌ شکل یک جدول زمانی مشاهده می‌کنید که می‌توانید این لیست را به یک گزارش جامع تبدیل و به مدیر یا مشاور منابع انسانی سازمان ارسال کنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بر فعالیت کارکنان نظارت کنید. به‌طوری‌که از طریق این نرم‌افزار می‌توانید برنامه‌های استفاده‌شده و کارهای انجام‌شده در کامپیوتر کارمندان را ببینید. البته ممکن است ردیابی بیش‌ازحد کارکنان، انگیزه آن‌ها برای کارکردن را کاهش دهد. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم در این مورد با مشاور منابع انسانی صحبت کنید.

برای مشاورۀ رایگان، در اولین فرصت با شما تماس می‌گیریم.

-

نرم‌افزار All Hours

این برنامه هوشمند، داده‌ها را به‌طور ساده ذخیره می‌کند و برای بهبود کسب‌وکار اطلاعات مفیدی را به مدیران منابع انسانی گزارش می‌دهد. البته این نرم‌افزار علاوه‌بر کارکنان دورکار، برای نحوه فعالیت کارکنان حضوری هم گزارش ارائه می‌کند که می‌توانید از این داده‌ها برای ارتقای فرهنگ سازمانی بهره‌مند شوید.

برنامه All Hours یک نرم‌افزار اتوماسیون حقوق و دستمزد قوی است که انعطاف‌پذیری بالایی دارد. این نرم‌افزار در سیستم‌های مختلف مانند ساعت هوشمند، مرورگر وب یا موبایل هوشمند قابل اجرا است.

نرم‌افزار Personio

این نرم‌افزار یکی از ابزارهای قوی برای حضور و غیاب کارمندان است. اپلیکیشن Personio میزان حقوق و دستمزد و زمان فعالیت هر فرد را به‌طور خودکار محاسبه می‌کند و به مدیران ارشد گزارش می‌دهد. به‌همین دلیل مدیریت منابع مالی و انسانی سازمان بهینه‌تر می‌شود.

یکی دیگر از مزایای نرم‌افزار Personio این است که در زمان تیم منابع انسانی صرفه‌جویی می‌کند. زیرا کارکنان می‌توانند بدون مراجعه به واحد منابع انسانی سازمان به داده‌های مربوط به فعالیت‌های خودشان دسترسی داشته‌باشند. بنابراین، این نرم‌افزار کارهای اداری را کاهش می‌دهد و مدیریت افراد را از یک فرایند زمان‌بر به یک کار خوشایند تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: دستگیره اثر انگشتی چیست؟ بررسی انواع، مزایا و معایب

مطمئن‌ترین روش برای حضور و غیاب کارکنان استفاده از داده‌های بیومتریک است.
مطمئن‌ترین روش برای حضور و غیاب کارکنان استفاده از داده‌های بیومتریک است.

سازمان‌های حرفه‌ای از چه روش‌هایی برای حضور و غیاب کارکنان استفاده می‌کنند؟

مطمئن‌ترین روش برای حضور و غیاب کارکنان استفاده از داده‌های بیومتریک است. زیرا اطلاعات بیومتریک، منحصر‌به‌فرد هستند و احتمال تقلب را به صفر می‌رسانند. اطلاعات بیومتریک شامل اثر انگشت، عنبیه چشم و چهره هر فرد هستند که می‌توانید این اطلاعات را از طریق دستگاه حضور و غیاب بیومتریک جمع‌آوری کنید.

همچنین در سازمان‌هایی که به سیستم بیومتریک مجهز هستند، فراموشی کارت مغناطیسی توسط کارکنان معنایی ندارد، زیرا فقط حضور خود فرد کافی است.

سخن پایانی

بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید بر فعالیت کارکنان نظارت و در برنامه‌ریزی برای آینده سازمان به مدیران کمک می‌کند. معمولاً نحوه کار این نرم‌افزارها به این‌ روش است که با روشن‌شدن سیستم شروع به فعالیت می‌کنند و با خاموش‌شدن کامپیوتر یا موبایل هوشمند فعالیت آن‌ها نیز متوقف می‌شود.

اما اپلیکیشن‌های هوشمند علاوه‌بر ثبت ساعت ورود و خروج، مشخصات فرد را هم دریافت می‌کنند. همچنین برخی از نرم‌افزارهای اندرویدی این امکان را دارند که موقعیت مکانی کارکنان را در اختیار مدیر قرار دهند. پیشنهاد می‌کنیم علاوه‌بر استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت کارکنان، سازمان خود را به دستگاه بیومتریک مجهز کنید.

سوالات متداول

چرا استفاده از بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید مهم است؟

بهره‌مندی از مزایای بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید به مدیران کمک می‌کند تا حقوق کارمندان را به‌طور عادلانه پرداخت و از مرخصی‌های غیرضروری جلوگیری کنند.

بهترین نرم افزار حضور و غیاب اندروید چیست؟

اپلیکیشن actiplans یک برنامه تحت وب است که از طریق سرورهای ابری کار می‌کند. بنابراین شما و کارمندان‌تان می‌توانید با یک مرورگر ساده آن را اجرا کنید.

چند مورد از بهترین نرم افزارهای حضور و غیاب چیست؟

نرم‌افزار Clock Punch، نرم‌افزار WiFi Attendance، نرم‌افزار Calamari، نرم‌افزار Deputy و…

منابع: + + + +